نرم افزار پخش موزیک آنلاین Spotify Music v3.6.0.789 مخصوص اندروید

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها، تولبار

نرم افزار پخش موزیک آنلاین Spotify Music v3.6.0.789 مخصوص اندروید

 Farmer Sim 2015 یک بازی زیبا در سبک شبیه سازی کشاورزی می باشد که با تبدیل کردن کاربر به یک کشاورز عالی امکان انجام وظایف واقعی را برای بازیخور فراهم می آورد. شما در این بازی می توانید محصولات خود را کشت کرده و با بدست کرفتن ابزار آلات کشاورزی می توانید تراکتور را به حرکت آورده و یک کشاورزی ناب و زیبا در زمین منحصربفرد خود داشته باشید. شما در این بازی می توانید به صورت حرفه ای ماشین آلات کشاورزی را برانید و از آن لذت ببرید. این بازی بر روی سیستم عامل اندروید ۲.۳ و بالاتر اجرا می شود.

 

Farmer Sim 2015 v1.5.0 Apk + Mod

 

Farmer Sim 2015 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی شبیه ساز کشاورزی Farmer Sim 2015 v1.5.0 برای اندروید




ادامه مطلب

دانلود بازی معمایی و زیبای Pocket Mine 2 v2.1.1.0 برای اندروید

 Pocket Mine 2 یک بازی معمایی و زیبا می باشد که جزو بازیهای اعتیادآور اندروید معرفی شده و دارای ریتم جذابی نیز می باشدو شما در این بازی می بایستی با انجام مراحل معمایی بازی جهان های بازی را باز کرده و سکه های بیشتری را در بازی جمع آوری کنید. شما ی توانید در بازی کارت های قدرت را کسب کرده و چندین مرحله بازی را طی نمایید که همواره می بایستی این ریتم حفظ شده و امتیازات لازم کسب شوند. کشف تمامی جزایر این عوامل اصلی پیروزی شما خواهد بود و می بایستی با حفاری های منظم بازی به این مهم دست یابید. بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل نصب و اجرا می باشد.

 

Pocket Mine 2 v2.1.1.0 Apk

 

Pocket Mine 2 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی معمایی و زیبای Pocket Mine 2 v2.1.1.0 برای اندروید




ادامه مطلب

دانلود بازی اکشن و زیبای استیک من میدان نبرد Stickman Battlefields v1.0.9 برای اندروید

 Stickman Battlefields تجربه فوق العاده ای از یک میدان جنگ را به شما خواهد داد. این بازی به صورت کاملا تاکتیکی اجرا خواهد شد و بازیخور می بایستی اسباب و اسلحه های بازی را تهیه کرده و به صورت تکنفره به مناسق جنگی اعزام شود. بازی امکان بازی آنلاین توسط چند نفر در شبکه را دارا می باشد. شما می توانید حتی در وسایل نقلیه نیز قرار گرفته و به مناطق برفی و جنگی نیز اعزام شده و مراحل را طی نمایید. بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل نصب و اجرا می باشد.

 

Stickman Battlefields v1.0.9 Apk + Data

 

Stickman Battlefields Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی اکشن و زیبای استیک من میدان نبرد Stickman Battlefields v1.0.9 برای اندروید




ادامه مطلب

دانلود بازی معمایی و زیبای شکار قطره Drop Hunt v1.09 برای اندروید

 Drop Hunt یک بازی جدید وزیبا در سبک پازل می باشد. شما در این بازی می بایستی ۸۰ مرحله معمایی را طی کرده و در هیجانات گسترده بازی سهیم باشید. بازی در چهار مکان مختلف اجرا شده و شامل ویدئوهای انیمیشنی زیبایی با گرافیک بسیار عالی می باشد. گیم پلی بازی دارای چالش های فراوانی بوده و از همان سطح های اولیه هیجان و سختی خاصی را یدک خواهد کشید. مراحل بازی در یخچال ها و شیشه ها برگزار خواهد شد و بازیکن می تواند زمینه بازی را نیز به دلخواه خود تغییر دهند. بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل نصب و اجرا می باشد.

 

Drop Hunt v1.09 Apk + Data

 

Drop Hunt Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی معمایی و زیبای شکار قطره Drop Hunt v1.09 برای اندروید




ادامه مطلب

نرم افزار بهینه سازی اندروید System Tuner Pro v3.8.0 مخصوص اندروید

 اگر سرعت و کارایی گوشی و تبلت اندرویدی شما کاهش یافته است می توانید به وسیله نرم افزار بسیار کاربردی System Tuner Pro فایل های بی مصرف و اضافی را از گوشی خود حذف کرده و باعث بالارفتن سرعت گوشی خود شوید. همچنین می توانید بر روی برنامه های در حال اجرا مدیریت داشته باشید و با بستن فعالیت های غیر ضروری سرعت گوشی خود را افزایش دهید! قابلیت های دیگر این نرم افزار متوقف سازی خوکار اپلیکیشن غیر ضروری ، تهیه بکاپ از بازی و نرم افزار ها ، ضبظ فعالیت های دستگاه و … اشاره کرد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

System Tuner Pro v3.8.0 نرم افزار بهینه سازی اندروید System Tuner Pro v3.8.0 مخصوص اندروید

 

password نرم افزار بهینه سازی اندروید System Tuner Pro v3.8.0 مخصوص اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار بهینه سازی اندروید System Tuner Pro v3.8.0 مخصوص اندروید لینک دانلود – ۷ مگابایت | لینک کمکی

 




ادامه مطلب

بازی ماشین جتی Jet Car Stunts 2 v1.0.16 مخصوص اندروید

 در بازی Jet Car Stunts 2 که در سبک مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است باید با ماشین هایی که به صورت جت طراحی شده اند در مسیر های معلق آسمان به رقابت بپردازید و رقیبان را شکست دهید ، البته در این بین مسیر های پر پیچ و خم هم وجود دارد که باید احتیاط کنید تا امتیاز بیشتری بگیرید . از ویژگی های این بازی میتوان به انجام پرش ، ماشین های جدید ، وجود جلوه های صوتی ، ۳ سطح دشواری ، مراحل متعدد ، اشتراک گذاری نمرات در شبکه های اجتماعی و … اشاره کرد . این بازی محصول کمپانی True Axis می باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Jet Car Stunts 2 v1.0.16 بازی ماشین جتی Jet Car Stunts 2 v1.0.16 مخصوص اندروید




ادامه مطلب

بازی مسابقه ای Repulze v1.1.6 مخصوص اندروید

 Repulze بازی جدید در سبک مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید است . در این بازی باید سوار بر جت شخصی خود مسابقه دهید و نهایت تلاشتان را جهت اول شدن بکنید ، این بازی دارای گرافیک HD ، امکان بازی به صورت آنلاین ، ۷ جت متفاوت ، مکان های بسیار مختلف برای بازی ، موزیک متن زیبا می باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Repulze v1.1.6 بازی مسابقه ای Repulze v1.1.6 مخصوص اندروید




ادامه مطلب

نرم افزار رمزگذاری روی فایل ها MobiSafe v3.0 مخصوص آیفون و آیپد

 خیلی وقت ها درون گوشی یا تبلتتان فایل ، ویدیو و… دارید که نمیخواهید در دسترس دیگران قرار بگیرد ، با نرم افزار MobiSafe می توانید روی تمامی فایل ها درون گوشی یا تبلت خود رمز بگذارید و از دسترسی به آنها توسط دیگران جلوگیری کنید. کار با نرم افزار بسیار ساده بوده و محیط مناسبی دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

MobiSafe 3.0 نرم افزار رمزگذاری روی فایل ها MobiSafe v3.0 مخصوص آیفون و آیپد




ادامه مطلب

بازی اکشن زامبی Zombie Harvest v1.0.1 مخصوص آیفون و آیپد

 Zombie Harvest یک بازی بسیار زیبا و اعتیادآور با محوریت زامبی ها می باشد. شما در این بازی سرگرم کننده می بایستی گیاهان سالم را نجات داده و با پیگیری داستان زیبای بازی یکی از قدرتمند ترین سبزیجات را در زمینه مقابله با زامبی ها پیدا نمایید. این بازی روایت متفاوتی را درمورد زامبی ها اینبار در بین سبزیجات روایت می کند و شامل صحنه های زیبایی نیز می باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Zombie Harvest 1.0 بازی اکشن زامبی Zombie Harvest v1.0.1 مخصوص آیفون و آیپد




ادامه مطلب

بازی تنیس روی میز Table Tennis 3D v2.0 مخصوص آیفون و آیپد

 Table Tennis 3D مطمئنا تصویر ذهنی شما از بازی های تنیس روی میز را تغییر خواهد داد ! شاید بتوان گفت که این بازی ، جذابترین شبیه ساز تنیس روز میز برای آی او اس است . در این بازی انواع راکت ها با قدرت های متقاوت، محیط های مختلف، مود های مختلف و … وجود دارد که باعث میشود برای مدت بسیار زیادی این بازی را روی دیوایس خود نگه دارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Table Tennis 3D 2.0 بازی تنیس روی میز Table Tennis 3D v2.0 مخصوص آیفون و آیپد




ادامه مطلب

دانلود نرم افزار مدیریت فایل حرفه ای Gluru v1.2.9 برای اندروید

 Gluru یک برنامه کاربردی و زیبا به منظور مدیریت آسان فایل ها در گوشی های اندرویدی می باشد. شما در این برنامه می توانید فایل های خود را جستجو و آنها را دسته بندی و سازماندهی نمایید. این برنامه کاملا ایمن و رایگان ارائه شده است و هرگونه ابزاری را به منظور مدیریت فایل های اندرویدی در اختیار کاربران قرار می دهد. امکان درگ و دراپ و همچنین انتقال و کپی فایل ها در سریع ترین زمان ممکن از جمله ویژگی های دیگر این برنامه می باشد. این برنامه می تواند بر روی اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر اجرا شود.

 

Gluru Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار مدیریت فایل حرفه ای Gluru v1.2.9 برای اندروید




ادامه مطلب

دانلود نرم افزار آموزشی برای کودکان ClassDojo v3.6.0.2 برای اندروید

 ClassDojo به عنوان یک برنامه آموزشی جذاب و زیبا به والدین کمک می کند تا با این برنامه کودکان خود را براحتی آموزش داده و بسیاری از مسائل را برای انها به روش ساده تر بیان کرده و انتقال خوبی از رفتارهای خوب را داشته باشند. این برنامه حس کنجکاوی و یادگیری را در بچه بیشتر کرده و می تواند مهارت های زیادی از جمله مدیریت کلاس های درس دانش آموزان را به آنها یادآور شوند. این برنامه قابلیت جایزه دهی به دانش آموز را به دلیل انجام درست مراحل پیشرفتی را دارا بوده و پدران و مادران می توانند از این بابت نیز خیالشان راحت باشد. این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید ۴.۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

ClassDojo Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار آموزشی برای کودکان ClassDojo v3.6.0.2 برای اندروید




ادامه مطلب

نرم افزار گیتار واقعی Real Guitar v2.4 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 برنامه Real Guitar یکی از واقع‌گرایانه ترین برنامه شبیه‌ساز گیتار است که دارای یک رابط کاربرپسند است و کیفیت صدای آن عالی می‌باشد.در این برنامه شما می توانید نوت های مورد علاقه خود را تنظیم کنید سپس از روی نوت گیتار را بزنید و لذت گیتار زدن واقعی را این بار در گوشی خودتان تجربه کنید و در ضمن می توانید هرگونه پیچیدگی و ریتم، سبک، ریف و … را نسبت به سلایق خود شخصی سازی کنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

Real Guitar 2.4 نرم افزار گیتار واقعی Real Guitar v2.4 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد




ادامه مطلب

دانلود مستند ۲۰۱۰ Speed Of Life

 Speed Of Life (2010) BrRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| هر سه قسمت مستند در ادامه ی مطلب قرار گرفت |

 

speed of life دانلود مستند 2010 Speed Of Life

 

نام مستند :  Speed Of Life

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: میانگین ۵۵ دقیقه

حجم:  میانگین۱۳۰۰ مگابایت

کیفیت: BrRip 720p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان : به جرات می توان مستند سرعت زندگی یک شاهکار درعرصه فیلم های مستند می باشد! سازندگان این مستند که توسط شبکه ی Discovery تهیه شده است با استفاده از دوربین های حرفه ای سرعت بالا از حرکات و روش شکار حشرات کوچک تا جانوران بزرگ فیلمبرداری می کنند سپس تصاویر فیلمبرداری شده را به سرعتی آهسته به شما نشان می دهند. در این مستند شما می توانید صحنه هایی را به آهستگی مشاهده کنید که هیچ وقت نمی توانید بدون کمک این دوربین های حرفه ای به صورت مستقیم آن را ببنید، صحنه های از روش شکار عنکبوت، آفتاب پرست، آخوندک، مار، میمون و … این مستند بی نظیر و فوق العاده زیبا را از دست ندهید. هم اکنون میتوانید این مستند رااز بهترین دانلود دریافت نمایید .

 




ادامه مطلب

نرم افزار فیس بوک Facebook Messenger 40.0.0.8.159 – اندروید

Facebook پرطرفدارترین، معروف ترین شبکه ی اجتماعی برای همه ی کاربران سرتاسر جهان می باشد که در کشور عزیزمان ایران علی رغم فیلتر بودن به شدت طرفدار و عضو دارد و انتخاب اول همه ی کاربران است! شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی گوشی یا تبلت آندرویدی خود از تمام امکانات فیس بوک استفاده کنید و بخش های مختلف آن دسترسی داشته باشید. برخی از امکانات اپلیکیشن Facebook میتوان به امکان لایک کردن و حتی نظر دادن پست های دیگران ، امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها ، امکان برقراری چت با دوستان اشاره کرد .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

  Facebook Messenger نرم افزار فیس بوک Facebook Messenger 40.0.0.8.159 – اندروید

 


 

 




ادامه مطلب

ابزار تایپ آسان و سریع با iA Writer 3.0 – نسخه Mac

 گاهی اوقات نیاز دارم متنی را تایپ کنیم، ولی فقط و فقط قصد تایپ کردن داریم و نیازی به گزینه‌های گوناگون موجود در برخی از ابزارهای حرفه‌ای تر نیست. در این مواقع ابزارهای تایپ اصطلاحاً مینیمال به‌کمک ما می‌آیند. ابزارهای تایپ مینیمالِ همچون iA Writer یک محیط ساده در اختیار شما قرار می‌دهند که کمترین امکانات ویرایش متن را دارند ولی در عوض سریع هستند و به تمرکز بیشتر شما روی نوشتن متنتان کمک شایانی می‌کنند. در iA Writer قابلیت جالبی وجود دارد به نام Focus که با فعال کاردن آن فقط جمله‌ای که در حال نوشتن هستید به‌صورت پررنگ و در وسط صفحه به‌شما نمایش داده می‌شود و جملاتی که قبلاً نوشته‌اید با رنگی خاکستری هستند تا بتوانید هرچه بهتر روی متنی که در حال نوشتنش هستید تمرکز کنید. همچنین iA Writer قابلیت هماهنگی با iCloud را نیز دارد، به‌این معنا که می‌توانید متنی را روی مک خود بنویسید و سپس ادامه‌ی آن را در آیفون یا آیپد خود (با نصب همین برنامه روی آیفون یا آیپد) بنویسید. اگر زیاد می‌نویسید، بد نیست iA Writer را امتحان کنید.

 

 

iA Writer  ابزار تایپ آسان و سریع با  iA Writer 3.0   نسخه Mac




ادامه مطلب

دانلود بازی Ravenmark Scourge of Estellion برای PC

 بازی Ravenmark Scourge of Estellion با سبک استراتژیکی و نقش آفرینی است که در سال ۲۰۱۵ توسط Witching Hour Studios تولید و در نهایت توسط شرکت Slitherine Ltd به انتشار رسیده است. Ravenmark Scourge of Estellion به شکلی طراحی شده است که شما را در آن نیاز خواهید داشت تا حرکات دشمننان خود را پیشبینی کرده و با توجه به آن حرکات خود را انجام دهید. در این بازی شما باید به صورت پیوسته فکری برای مرحله بعدی نبرد هایتان داشته باشید و مانع از فروپاشی سپاه خود شوید. شخصیت های مختلف و ویژگی هایی که در نیرو های بازی Ravenmark Scourge of Estellion به کار گرفته شده است به شکل زیبایی با یکدیگر هماهنگ شده اند و یک بازی پایدار را بوجود آورده اند. در کنار این شخصیت ها ویژگی های مختلفی را نیز شاهد خواهید بود که پیش از این در بازی های استراتژیکی بسیاری مورد استفاده قرار گرفته بودند که تولید کنندگان این بازی استراتژیکی به شکلی زیبا آن ها در یک بازی و در کنار هم جای داده اند. از مهمترین بخش های بازی می توان به نحوه مدیریت و فرمان دادن به نیرو ها اشاره کرد. شما آزادی عملی کامل در نحوه هدایت ارتش خود خواهید داشت. حتی امکان تغییر در آن ها کاملا آزادانه بوده و شما خواهید بود که با استراتژی های خود ارتش خود را به سمت یک پیروزی دلنشین و یا شکست غم انگیز هدایت می کنید.

Ravenmark Scourge of Estellion PC-RELOADED

 

Ravenmark Scourge of Estellion pc cover دانلود بازی Ravenmark Scourge of Estellion برای PC




ادامه مطلب

نرم افزار موزیک پلیر ZPlayer v5 مخصوص اندروید

 اگر با گوشی‌های ویندوز فون کار کرده باشید می‌دانید که در آن‌ها نوشته‌ها در اندازه‌های بزرگ بخش اعظمی از صفحه را اشغال کرده‌اند، نرم‌افزار Zplayer هم سعی دارد همین تجربه را در اختیار شما قرار دهد. نرم‌افزار ZPlayer یک موزیک پلیر با ظاهری شبیه به یک نرم‌افزار ویندوز فون است. با این نرم‌افزار می‌توانید بیوگرافی خواننده‌ها را بخوانید، لیست آهنگ‌های برترتان را مشاهده کنید، خواننده‌های مشابه را پیدا کنید و پلی‌لیست ایجاد کنید. این نرم‌افزار با داشتن ویجت‌های مختلف و قابلیت‌های دیگر خود مثل استفاده از دکمه‌ی Volume برای رفتن به آهنگ در حال پخش تلاش می‌کند شما را با سرعت بیشتری به‌آهنگ مورد نظرتان نزدیک کند! لطفاً‌ توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

ZPlayer%20v5 نرم افزار موزیک پلیر ZPlayer v5 مخصوص اندروید




ادامه مطلب

بازی مقاله زندان ها Paper Dungeons v1.0 مخصوص آیفون و آیپد

 s یک بازی فانتزی تخته‌ای است که توسط محتوای آنلاین تقویت می‌شود. با امکان ساخت و به اشتراک‌ گذاری مراحل، می‌توانید بی‌ نهایت این بازی را انجام دهید! این بازی دارای ۴ حالت بازی تک‌ نفره است که هرکدام دارای گیم‌ پلی متفاوتی می‌باشند . پشتیبانی از صفحه‌های نمایش رزولوشن بالا با گرافیک اصلی ۱۰۸۰p.تعداد زیادی مرحله شامل ۱۲۵ مأموریت ماجراجویانه و ۳۱ مرحله پازل . .۵ کلاس مختلف شخصیت با گیم‌پلی منحصربه‌فرد . دارای بیش از ۸۰ نوع هیولای گوناگون.بیش از ۵۰ تجهیزات مختلف، ۳۰ طومار و ۸ معجون. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Paper Dungeons 1.0 بازی مقاله زندان ها Paper Dungeons v1.0 مخصوص آیفون و آیپد




ادامه مطلب

بازی مقاله زندان ها Paper Dungeons v1.0 مخصوص آیفون و آیپد

 s یک بازی فانتزی تخته‌ای است که توسط محتوای آنلاین تقویت می‌شود. با امکان ساخت و به اشتراک‌ گذاری مراحل، می‌توانید بی‌ نهایت این بازی را انجام دهید! این بازی دارای ۴ حالت بازی تک‌ نفره است که هرکدام دارای گیم‌ پلی متفاوتی می‌باشند . پشتیبانی از صفحه‌های نمایش رزولوشن بالا با گرافیک اصلی ۱۰۸۰p.تعداد زیادی مرحله شامل ۱۲۵ مأموریت ماجراجویانه و ۳۱ مرحله پازل . .۵ کلاس مختلف شخصیت با گیم‌پلی منحصربه‌فرد . دارای بیش از ۸۰ نوع هیولای گوناگون.بیش از ۵۰ تجهیزات مختلف، ۳۰ طومار و ۸ معجون. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Paper Dungeons 1.0 بازی مقاله زندان ها Paper Dungeons v1.0 مخصوص آیفون و آیپد




ادامه مطلب

نرم افزار طراحی سه بعدی Autodesk Maya 2016 SP3 مخصوص مک

 a نرم افزاری شامل مجموعه ابزار کاربردی برای ساخت و توسعه pipeline های مدرن و آزادی است که شما برای ساخت انیمیشن های ۳ بعدی، جلوه های ویژه، ساخت بازی های کامپیوتر و پروژه های پس از تولید فیلم به آنها نیاز دارید. این مجموعه با ابزارهای جدید و قدرتمند خود در راستای شبیه سازی داینامیک، ساخت انیمیشن و رندر کردن، سطح جدیدی از خلاقیت را برای شما فراهم می کند تا شما بتوانید به راحتی روی پروژه های پیچیده کار کنید. مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همین طور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکت های بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می کنند. از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار، انعطاف پذیری و قابلیت‌های شخصی سازی (customization) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم‌افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می‌توانند از طریق زبان‌های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، MEL یا (maya embedded language ) و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزارها و امکاناتی که پیشتر در نرم‌افزار وجود نداشته اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیوهای بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته است.

 

Autodesk%20Maya%202016%20SP3 نرم افزار طراحی سه بعدی Autodesk Maya 2016 SP3 مخصوص مک

 

دانلود + ادامه مطلب



ادامه مطلب

نرم افزار پخش فایل های ویدویی Stereoscopic Player v2.4.1

 er نام نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای است که در عین حرفه ای بودن ، دارای محیط کاربری ساده ای است . این برنامه امکان پخش ویدیو های موجود بر روی DVD ها و همچنین نمایش ویدیو های آنلاین از طریق دوربین ، در اختیارتان قرار می دهد . Stereoscopic Player قادر به پخش تمامی فرمت های ویدیویی نظیر AVI ، MPEG ، WMV و ASF را می باشد . قابلیت های کلیدی این نرم افزار استفاده از رمزگذاری صدای چند کاناله Windows Media ، پخش ویدیو های ۳ بعدی ، قابلیت ساخت کتابخانه ویدیو ، پشتیبانی از ویدیو های مخصوص ویندوز نظیر AVI ، MPG و WMV و… ، نمایش ویدیو از طریق کارت TV و دوربین های مدار بسته میباشد .

 

Stereoscopic%20Player%20v2.4.1 نرم افزار پخش فایل های ویدویی Stereoscopic Player v2.4.1

 




ادامه مطلب

بازی تیراندازی Respawnables v3.3.0 مخصوص اندروید

 Respawnables نام یک بازی سوم شخص برای دیوایس های اندرویدی می باشد . در این بازی شما بایستی تا آن جا که می توانید آدم بکشید . هدف شما کاملا مشخص است ! از سلاح های مرگبار استفاده نموده و مخالفان خود را از بین ببرید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان اشتراک گذاری امتیازات ، گیم پلی جذاب ، تیراندازی به صورت حرفه ای ، کنترل بازی به صورت آسان ، گرافیک کارتونی و وجود دستاوردهای مختلف اشاره داشت .اضافه شدن مواد منفجره جدید.اضافه شدن نارنجک به بازی.رفع برخی اشکالات جزئی.بهبود عملکرد بازی.اضافه شدن جنگجویان بریزیلی با ماشین های زرهی و سلاح های قدرتمند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Respawnables%20v3.3.0 بازی تیراندازی Respawnables v3.3.0 مخصوص اندروید




ادامه مطلب

AKVIS Coloriage 10.0.1137.12050 – تبدیل عکس سیاه و سفید به رنگی

 

برنامه تبدیل عکس سیاه و سفید به رنگی AKVIS Coloriage

AKVIS Coloriage نام پلاگین قدرتمند و بسیار مفیدی در زمینه ی تبدیل عکس های سیاه و سفید به رنگی است ، تقریبا تمامی افراد و خانواده ها آلبوم های قدیمی و یادگاری از گذشته ها را در خانه های خود دارند که گه گاهی با نگاه کردن به آن تصاویر مروری بر گذشته خود دارند . در خیلی از مواقع این تصاویر به دلیل قدیمی بودن ممکن است برخی از قسمت های تصاویر از بین رفته باشند و یا شاید بخواهید به برخی از این تصاویر قدیمی جان تازه ای ببخشید . AKVIS Coloriage یک پلاگین قدرتمند و حرفه ای در زمینه تبدیل تصاویر سیاه و سفید به تصاویر رنگی می باشد . شما با استفاده از این پلاگین به راحتی می توانید تصاویر سیاه و سفیدتان را رنگی و به آنها رنگ و بوی تازه ای ببخشید . کافیست شما تصویر مورد نظرتان را وارد محیط برنامه کنید و سپس با ابزارهای موجود هر بخش از تصویر مانند بک گراند , طبیعت اطراف , خانه , ماشین و  هر چیز دیگری که در عکس وجود دارد را رنگی کنید . این پلاگین قدرتمند قابلیت نصب بر روی برنامه های Adobe Photoshop, Photoshop Elements, Paint Shop Pro را نیز دارد و از تمامی فرمت های رایج تصویری پشتیبانی خواهد کرد




ادامه مطلب

FastStone MaxView 2.9 Corporate – نمایش تصاویر

 

برنامه نمایش تصاویر FastStone MaxView

FastStone MaxView ابزار حرفه ای و نام آشنا برای نمایش تصاویر مختلف در کامپیوتر است ، با استفاده از این نرم افزار می توانید یک مدیریت جامع و کامل بر روی عکس های خود داشته باشید و عکس های خود را با بالاترین کیفیت ممکن نمایش دهید این نرم افزار که از فرمت های بسبار زیادی از عکس نظیر : BMP, JPEG, JPEG 2000, animated GIF, PNG, PCX, TIFF, WMF, ICO و… پشتیبانی می کند دارای امکاماناتی همچون : نمایش و مدیریت عکس , مقایسه ، حذف قرمزی چشم ، امکان ارسال عکس به ایمیل ، تغییر سایز ، تنظیمات رنگ ، حاشیه نویسی تصویر ، پشتیبانی از اسکنر و…می باشد که می توان آن را یک نرم افزار کامل برای نمایش و مدیریت بر عکس های کامپیوتر دانست

 




ادامه مطلب

UCam Ultra Camera v5.3.6.091015 – نرم افزار عکس برداری اندروید

 

 نرم افزار دوربین هوشمند اندروید با قابلیت‌های بسیار زیاد – UCam Ultra Camera

امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی 

5.000.000 دانلود از گوگل پلی

بیش از 80.000.000 کاربر از سراسر دنیا  

جزو بهترین نرم افزارهای عکاسی همراه با ویژگی‌های متعدد نظیر رایگان بودن 

این نرم افزار به علاقه‌مندان به عکاسی پیشنهاد می‌شود 

به روز شده به آخرین نسخه موجود 




ادامه مطلب

WhatsApp JiMODs v1.2 – واتساپ مود شده اندروید

 

 نرم افزار فوق‌العاده کاربردی و جالب واتساپ مود شده – WhatsAPP JiMODs

 | یکی از برترین واتساپ‌های مود شده برای اندروید |

قابلیت‌های فراوان نسبت به نسخه معمولی 

ساخته شده توسط گروه معروف Jimtechs Edition

به هیچ وجه این نرم‌افزار را از دست ندهید




ادامه مطلب

Fantasy Premier League 2015/16 v1.4 – فوتبال فانتزی لیگ انگلیس اندروید

 

 بازی فوتبال فانتزی لیگ معتبر انگلیس اندروید – Fantasy Premier League 2015/16 

| نسخه خریداری شده و فول آنلاک | 

قیمت 2.99$ در گوگل‌پلی 

بروز شده به فصل 2015/16

به روز شده به آخرین نسخه موجود همراه با تغییرات

Fantasy Premier League 2015/16 نرم‌افزار یا بازی رسمی فوتبال فانتزی لیگ معتبر انگلستان است؛ این بازی یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های فوتبال فانتزی در جهان با بیش از سه میلیون کاربر و شانس برنده شدن بسیار دارد. در این بازی شما در نقض یک مربی خبره ظاهر خواهید شد، در بازی ثبت‌نام کنید و تیم خود را بسازید. همراه این بازی می‌توانید تیم خود را ساخته و با تیم‌های دیگر به رقابت بپردازید تا در هر پیروزی امتیازاتی به دست آورید تا بتوانید تیم خود را ارتقا دهید. همچنین در این نسخه از بازی تمامی تغییرات برای فصل 2015/16 بروز شده است.

ویژگی‌های Fantasy Premier League 2015/16:

  • تیم خود را بردارید:در این بازی باید تیم خود را بردارید و با تجربه‌ی مربی‌گری خود تیم را قدرت‌مندتر کرده و بازیکنان بهترین بخرید، همچنین باید ترکیب و تاکتیک‌های لازم را به کار ببرید.
  • نقل و انتقالات:در بین بازیکنان موجود جست‌وجو کرده و متناسب با پول خود با آن بازیکن قرارداد ببندید تا تیم خود را قوی‌تر کنید.
  • نمایش نتایج بازی‌ها:شما همچنین می‌توانید در هفته‌ای که در لیگ می‌گذرد و بازی‌های صورت می‌گیرد نتایج را کامل مشاهده کنید.
  • نوار هشدار هوشمند:از طریق این ویژگی می‌توانید آخرین هشدارهای بازی نظیر شروع لیگ، درخواست بازی دوستانه و… را مشاهده کنید.



ادامه مطلب

Speedy Painter 3.4.0 Final – نرم افزار کشیدن نقاشی در ویندوز

 

برنامه نقاشی کشیدن در ویندوز – Speedy Painter

Speedy Painter نرم افزاری کاربردی و مفید در زمینه کشیدن نقاشی در محیط ویندوز می باشد. شما با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود تا نقاشی هایی را که مد نظر دارید بر روی کامپیوتر پیاده سازی کرده و آنها را بصورت حرفه ای رنگ آمیزی کنید. در واقع این نرم افزار که با کمک زبان C++ نوشته شده است و از فن آوری OpenGL بهره می برد کاربران را برای رسیدن به بهترین عملکرد یاری می نماید.همچنین در این نرم افزار شما می توانید تصاویر را برش داده و یا آنها را بچرخانید. از قابلیت های اصلی این نرم افزار نیز می توان به امکان تبدیل پروسه ی نقاشی به ویدیو و پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج تصویری اشاره کرد.

 




ادامه مطلب

World Of Warriors v1.10.1 – جهان جنگ‌جویان اندروید

  

 بازی فوق‌العاده زیبا‌ی جهان جنگ‌جویان با گرافیک حیرت‌آور 

| به همراه چندین نسخه مود شده |

امتیاز 4.5 از 5 در گوگل‌پلی 

500.000 الی 1.000.000 نصب شده از گوگل‌پلی 

پیشنهاد بسیار ویژه P30Day

World Of Warriors یک بازی مبارزه‌ای و ماجراجویی استراتژیگی است. در جهان Wildland جنگ‌جویان مختلفی وجود دارد، از رومیان و وایکینگ‌ها تا شوالیه‌ها و سامورایی‌ها، جنگ میان نیرو‌ها و بازیکنان در زمینی جدید اتفاق خواهد افتاد. این بازی یکی از کاملترین بازی‌های رایگان است، اما برخی از آیتم‌های این بازی برای آزاد شدن می‌بایست خریداری شوند.
مبارزه کنید، تمرین کنید، کامل شوید و نیرو‌های خودتان را در حماسه World Of Warriors به کار بگیرید.

ویژگی‌های World Of Warriors:




ادامه مطلب

دانلود بازی Fifa 16 برای XBOX360

 

دانلود بازی Fifa 16 برای XBOX360

| نسخه دمو – نسخه اصلی و کامل به زودی … |

با بازی فیفا 16 برای کنسول XBOX 360 انقلابی در بازی های فوتبالی پیش رو خواهید شد! لحظات طلایی بی نظیری در بازی Fifa 16 ایجاد کنید. از بهبود کنترل بازی در بخش هافبک گرفته تا دفاع بهتر, ستارگان بیشتر و گیمپلی کاملاً تغییر یافته…
در این عنوان از جمله تیم های فوتبالی زنانی که وجود دارد می توان به استرالیا، کانادا، برزیل، چین، انگلستان، فرانسه، آلمان، ایتالیا، مکزیک، اسپانیا، سوئد و ایالات متحده امریکا اشاره کرد.
در فوتبال زنان FIFA 16 بخش های همچون توپ زنی، مسابقات آفلاین، مسابقات دوستانه آنلاین وجود دارد.
EA برای افزودن فوتبال زنان به این نسخه بازیکنان مشهوری همچون Sydney Leroux, Abby Wambach, Alex Morgan و Megan Rapinoe بازیکنان تیم ملی امریکا را برای همکاری دعوت کرده است تا از موشن کپچر آنها جهت ایجاد انیمیشی واقعی تر استفاده نماید. جهت دانلود بازی Fifa 16 برای XBOX360 با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید …

ویژگی های منحصر به فرد بازی فیفا 16:

– بهبود قابل توجه گیمپلی بازی (دفاع,هافبک,حمله)
– اضافه شدن فوتبال زنان همراه با 12 تیم
– دربیل بدون تماس توپ
– و …




ادامه مطلب

دانلود مجله سینمایی IMDB-DL شماره ۲۶

 همانطور که سردبیر مجله تلاشش را برای ارتقای کیفیت مطالب و سازمان دهی مطالب گذاشته ، بنده هم حداکثر تلاش خود را میکنم تا موفقیعت های پیش روی مجله نهایت استفاده را کرده و طیف گسترده تری از مخاطبین به مجله IMDb-Dl جذب شوند . منتظر اخبار جدیدی در شماره های بعد باشید .ضمن اینکه از این به بعد ، انشاالله بخش مسابقه ” هنرمندان سینمایی” به بخش ثابت این مجله تبدیل خواهد شد.امیدواریم از مطالب این شماره لذت ببرید . آنچه در شماره ۲۶ خواهید خواند مقاله جالب و خواندنی از برترین تیتراژهای سریال‌های خارجی ، بررسی فصل دوم سریال True Detective ، بررسی فیلم Furious 7 ، بررسی فیلم Insurgent ، بررسی فیلم Schindler’s List و …. .

 

cover imdb mag دانلود مجله سینمایی IMDB DL شماره 26




ادامه مطلب

بازی ماشین سواری Racing Fever v1.5.7 مخصوص اندروید

 Racing Fever بازی مهیجی در سبک ماشین سواری می باشد که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. شما در این بازی می توانید تجربه یک رانندگی پرسرعت را داشته باشید و به ماشین سواری با رقیبان بپردازید. یکی از ماشین های موجود در بازی را به سلیقه خود انتخاب کرده و در مسابقات مختلف شرکت کنید و تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا برنده شوید و با پول به دست آمده برای خود آیتم های بیشتری بخرید. این بازی دارای گرافیک بالا ، مکان های مختلف ماشین سواری ، حالت های مختلف کنترلر ، اشتراک گذاری رقابت ها و … می باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Racing Fever v1.5.7 بازی ماشین سواری Racing Fever v1.5.7 مخصوص اندروید




ادامه مطلب

بازی فوتبال Active Soccer 2 v1.1.0 مخصوص آیفون و آیپد

 Active Soccer 2 بازی جدید و زیبا در سبک ورزشی و فوتبالی مخصوص سیستم عامل iOS است . در این بازی باید از بالا تیم را کنترل کنید واین بازی برایتان تجربه جدید از این سری بازی ها به شما خواهد داد . در این بازی بیش از ۸۰۰ تیم و ۲۱۰۰۰ بازیکن وجود دارد که در لیگ ها به رقابت بپردازند . همچنین میتوانید با دوستانتان به صورت آنلاین هم بازی کنید و لذت ببرید . ویژگی های این بازی شرایط آب و هوایی مختلف ، امکان انتخاب تاکتیک ، زاویه های مختلف بازی می باشد . این بازی محصول کمپانی The Fox Software است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

Active Soccer 2 v1.1 بازی فوتبال Active Soccer 2 v1.1.0 مخصوص آیفون و آیپد




ادامه مطلب

دانلود بازی Hatred Survival برای PC

 نسخه جدید بازی جنجال برانگیز Hatred با عنوان Hatred Survival عرضه شد. این DLC امکانات جدیدی را به بازی اضافه می کند که می توان به درجه سختی جدید، آپدیت شدن بازی به آخرین نسخه، سیستم امتیازدهی جدید، اضافه شدن سه شخصیت جدید به بازی، اضافه شدن سه نقشه جدید و دسته ای از رمزهای تقلب اشاره نمود. دقت داشته باشید این ریلیز از بازی، دارای نسخه اصلی، آخرین آپدیت ها و DLC فعلی می باشد.

Hatred Survival PC-RELOADED

 

Hatred pc cover دانلود بازی Hatred Survival برای PC




ادامه مطلب

دانلود بازی The Vanishing of Ethan Carter Redux برای PC

 نسخه جدید عنوان محبوب بازی نابودسازی اتان کارتر (به انگلیسی: The Vanishing of Ethan Carter) بازسازی شده است. این بازسازی، توسط استفاده از موتور گرافیکی جدید Unreal Engine 4 می باشد. این بازی یک بازی اول شخص داستان محور اسرارآمیز می باشد که تماما بر روی بررسی و اکتشاف اسرار تمرکز دارد. این بازی دارای هیچ گونه نبرد و یا انفجار نمی باشد و تعداد صحنه های دلخراش در این بازی بسیار به ندرت بوده که شاید اصلا به چشم نیاید! شما در این بازی با شخصیتی با نام Paul Prospero که یک کارآگاه بوده و نامه ای نگران کننده از Ethan Carter دریافت می کند، بازی خواهید نمود.

The Vanishing of Ethan Carter Redux PC-RELOADED

 

The Vanishing of Ethan Carter pc cover دانلود بازی The Vanishing of Ethan Carter Redux برای PC

 




ادامه مطلب

نرم افزار تایپ سریع Typing Assistant 6.1

 Typing Assistant نام نرم افزاری می باشد که به عنوان یک دستیار برای تایپیست عمل می کند و در هنگام انجام عملیات تایپ در کنار تایپیست به عنوان یک همراه می باشد. به وسیله این نرم افزار می توان کلمات را در هنگام تایپ متون به صورت نصفه تایپ نمود و برنامه به صورت خودکار با ظاهر کردن منویی که در آن لیست کلماتی که ممکن است مورد نظر نویسنده باشد این توانایی را می دهد تا کلمه مورد نظر خود را تایپ نماید. این ویژگی در موارد مختلفی می تواند مفید باشد ، از جمله تایپ متون انگلیسی که در آن کاربران ممکن است در املای کلمات دچار اشتباه شوند. علاوه بر آن با استفاده از این برنامه می توان سرعت تایپ خود را نیز افزایش دهید. از ویژگی های دیگر ایننرم افزارمی توان به سازگاری با تمام محیط ها و نرم افزارهای تایپ ، یادگیری خودکار کلمات بدون نیاز به وارد نمودن کلمات به صورت دستی ، قابلیت تنظیم آساننرم افزار، قابلیت حمل بودن برنامه و نصب آن بر روی حافظه های USB و … اشاره نمود. این نرم افزارمحصولی از شرکت Sumit Software می باشد.

 

Typing%20Assistant%206.1 نرم افزار تایپ سریع Typing Assistant 6.1




ادامه مطلب

نرم افزار شناسایی و حذف برنامه های مخرب Zemana AntiMalware 2.17.2.116

Zemana AntiMalware یک برنامه کاربردی مناسب برای اسکن و شناسایی نرم افزار مخرب در سیستم بوده و امکانات گسترده ای را برای نجات سیستم شما از سقوط و ویروسی شما فراهم آورده است. همواره برنامه های مخرب دارای قدرت امنیتی بالایی بوده و توانایی از بین برنامه برنامه های اساسی سیستم شما را داشته و آسیب های زیادی را نیز می زنند. با این برنامه می توانید به صورت پیشرفته آنها را شناسایی و پاک کرده و سیستم خود را بهینه سازی کنید. برنامه از جنبه های مختلفی سیستم را اسکن کرده و تهدیدهای مختلف را از آن دور نگه می دارد.

 

Zemana%20AntiMalware%20v2.17 نرم افزار شناسایی و حذف برنامه های مخرب Zemana AntiMalware 2.17.2.116




ادامه مطلب

نرم افزار دوربین عکاسی HD Camera Pro v1.9.0 مخصوص اندروید

 HD Camera نرم افزار جدید در زمینه ی عکسبرداری مخصوص سیستم عامل اندروید است . این نرم افزار ابزاریست که به دوربین شما بهبود می بخشد باعث میشود که عکس های زیبا تری بگیرید . قابلیت های عکس برداری که این نرم افزار بهبود میبخشد عبارتند از گرفتن عکس HDR ، فوکوس اتوماتیک ، کاهش لرزش ، تایمر خودکار ، عکاسی با حالت شب ، تنظیم و تعادل رنگ ، حالت Theme Color و …. . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۳.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

HD Camera Pro v1.9.0 نرم افزار دوربین عکاسی HD Camera Pro v1.9.0 مخصوص اندروید




ادامه مطلب