بهترین دانلود

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها، تولبار

پیغام مدير جديد

بسمه الله رحمان رحمان رحیم

به سایت بهترین دانلود خوش امدین

لحضلات خوشی را سپری کنید

 توجه : وقتی فایلی را دانلود میکیند رمز فایل در سمت راست هست

ما باز گذشته این عذر خواهی میکنم برای این مدتی که ما نبوده ایمی

تبیلغات رایگان است جهت تماس09169266828

 

 
برزگ ترین وب سایت  امام مهدی (عج)http://nooretavala.loxblog.com/profile.php



دانلود جدیدترین نسخه WhatsApp Messenger – نرم افزار واتس اپ برای اندروید|

دانلود جدیدترین نسخه WhatsApp Messenger – نرم افزار واتس اپ برای اندروید|

| کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی |

دانلود WhatsApp Messenger 2.11.399 - مسنجر واتس اپ اندروید

WhatsApp Messenger یک مسنجر محبوب و پرطرفدار برای گوشی های اندروید و دیگر پلتفرم های موجود می باشد. واتس اپ از 4G , 3G یا WiFi برای ارتباط شما با دوستان و خانواده استفاده می کند. به جای SMS می توانید از طریق مسنجر واتس اپ  پیام های متنی , پیام های صوتی و پیام های ویدئویی خود را به راحتی ارسال کنید. پس از دانلود و نصب نرم افزار بر روی دستگاه اندروید خود می توانید از آن برای چت کردن با دوستان  و خانواده خود و ارسال میلیون ها پیام در روز و تماس صوتی رایگان نامحدود استفاده کنید. توسط این اپلیکیشن می توانید ویدئو , عکس و فایل های صوتی خود را برای دوستان و مخاطبین خود فرستاده و از قابلیت چت گروهی با مخاطبین خود لذت ببرید. برای ارسال پیام ها و ایمیل های بین المللی از طریق این برنامه باز هم نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه ای نیست. پس به دوستان خود در سراسر جهان پیام بفرستید و از شر هزینه های بین المللی پیام رسانی در امان باشید. فقط کافیست آن ها نیز نرم افزار را روی گوشی خود نصب کنند. با این نرم افزار نیاز به حفظ نام کاربری و رمز عبور نمی باشد و نرم افزار فقط با شماره تلفن و مخاطبین موجود در تلفن شما کار می کند. هیچگونه ابهامی در مورد اتصال یا قطع اتصال در این برنامه وجود ندارد و واتس اپ از طریق اطلاعیه هایی که به شما می دهد همواره روشن و وصل می باشد. از دفتر تلفن شما به طور خودکار برای اتصال به مخاطبین استفاده می شود و مخاطبینی که این نرم افزار را روی گوشی دارند به طور خودکار نمایش داده می شوند. حتی اگر شما متوجه اطلاعیه نرم افزار نشوید یا گوشی خود را خاموش کنید , واتس اپ پیام های شما را تا استفاده مجدد از نرم افزار ذخیره خواهد کرد.




ادامه مطلب

نرم افزار پخش موزیک آنلاین Spotify Music v3.6.0.789 مخصوص اندروید

 Farmer Sim 2015 یک بازی زیبا در سبک شبیه سازی کشاورزی می باشد که با تبدیل کردن کاربر به یک کشاورز عالی امکان انجام وظایف واقعی را برای بازیخور فراهم می آورد. شما در این بازی می توانید محصولات خود را کشت کرده و با بدست کرفتن ابزار آلات کشاورزی می توانید تراکتور را به حرکت آورده و یک کشاورزی ناب و زیبا در زمین منحصربفرد خود داشته باشید. شما در این بازی می توانید به صورت حرفه ای ماشین آلات کشاورزی را برانید و از آن لذت ببرید. این بازی بر روی سیستم عامل اندروید ۲.۳ و بالاتر اجرا می شود.

 

Farmer Sim 2015 v1.5.0 Apk + Mod

 

Farmer Sim 2015 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی شبیه ساز کشاورزی Farmer Sim 2015 v1.5.0 برای اندروید




ادامه مطلب

دانلود بازی اکشن و زیبای استیک من میدان نبرد Stickman Battlefields v1.0.9 برای اندروید

 Stickman Battlefields تجربه فوق العاده ای از یک میدان جنگ را به شما خواهد داد. این بازی به صورت کاملا تاکتیکی اجرا خواهد شد و بازیخور می بایستی اسباب و اسلحه های بازی را تهیه کرده و به صورت تکنفره به مناسق جنگی اعزام شود. بازی امکان بازی آنلاین توسط چند نفر در شبکه را دارا می باشد. شما می توانید حتی در وسایل نقلیه نیز قرار گرفته و به مناطق برفی و جنگی نیز اعزام شده و مراحل را طی نمایید. بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل نصب و اجرا می باشد.

 

Stickman Battlefields v1.0.9 Apk + Data

 

Stickman Battlefields Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی اکشن و زیبای استیک من میدان نبرد Stickman Battlefields v1.0.9 برای اندروید




ادامه مطلب

دانلود بازی معمایی و زیبای Pocket Mine 2 v2.1.1.0 برای اندروید

 Pocket Mine 2 یک بازی معمایی و زیبا می باشد که جزو بازیهای اعتیادآور اندروید معرفی شده و دارای ریتم جذابی نیز می باشدو شما در این بازی می بایستی با انجام مراحل معمایی بازی جهان های بازی را باز کرده و سکه های بیشتری را در بازی جمع آوری کنید. شما ی توانید در بازی کارت های قدرت را کسب کرده و چندین مرحله بازی را طی نمایید که همواره می بایستی این ریتم حفظ شده و امتیازات لازم کسب شوند. کشف تمامی جزایر این عوامل اصلی پیروزی شما خواهد بود و می بایستی با حفاری های منظم بازی به این مهم دست یابید. بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل نصب و اجرا می باشد.

 

Pocket Mine 2 v2.1.1.0 Apk

 

Pocket Mine 2 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی معمایی و زیبای Pocket Mine 2 v2.1.1.0 برای اندروید




ادامه مطلب

دانلود بازی معمایی و زیبای شکار قطره Drop Hunt v1.09 برای اندروید

 Drop Hunt یک بازی جدید وزیبا در سبک پازل می باشد. شما در این بازی می بایستی ۸۰ مرحله معمایی را طی کرده و در هیجانات گسترده بازی سهیم باشید. بازی در چهار مکان مختلف اجرا شده و شامل ویدئوهای انیمیشنی زیبایی با گرافیک بسیار عالی می باشد. گیم پلی بازی دارای چالش های فراوانی بوده و از همان سطح های اولیه هیجان و سختی خاصی را یدک خواهد کشید. مراحل بازی در یخچال ها و شیشه ها برگزار خواهد شد و بازیکن می تواند زمینه بازی را نیز به دلخواه خود تغییر دهند. بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل نصب و اجرا می باشد.

 

Drop Hunt v1.09 Apk + Data

 

Drop Hunt Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی معمایی و زیبای شکار قطره Drop Hunt v1.09 برای اندروید




ادامه مطلب

بازی ماشین جتی Jet Car Stunts 2 v1.0.16 مخصوص اندروید

 در بازی Jet Car Stunts 2 که در سبک مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است باید با ماشین هایی که به صورت جت طراحی شده اند در مسیر های معلق آسمان به رقابت بپردازید و رقیبان را شکست دهید ، البته در این بین مسیر های پر پیچ و خم هم وجود دارد که باید احتیاط کنید تا امتیاز بیشتری بگیرید . از ویژگی های این بازی میتوان به انجام پرش ، ماشین های جدید ، وجود جلوه های صوتی ، ۳ سطح دشواری ، مراحل متعدد ، اشتراک گذاری نمرات در شبکه های اجتماعی و … اشاره کرد . این بازی محصول کمپانی True Axis می باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Jet Car Stunts 2 v1.0.16 بازی ماشین جتی Jet Car Stunts 2 v1.0.16 مخصوص اندروید




ادامه مطلب

نرم افزار بهینه سازی اندروید System Tuner Pro v3.8.0 مخصوص اندروید

 اگر سرعت و کارایی گوشی و تبلت اندرویدی شما کاهش یافته است می توانید به وسیله نرم افزار بسیار کاربردی System Tuner Pro فایل های بی مصرف و اضافی را از گوشی خود حذف کرده و باعث بالارفتن سرعت گوشی خود شوید. همچنین می توانید بر روی برنامه های در حال اجرا مدیریت داشته باشید و با بستن فعالیت های غیر ضروری سرعت گوشی خود را افزایش دهید! قابلیت های دیگر این نرم افزار متوقف سازی خوکار اپلیکیشن غیر ضروری ، تهیه بکاپ از بازی و نرم افزار ها ، ضبظ فعالیت های دستگاه و … اشاره کرد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

System Tuner Pro v3.8.0 نرم افزار بهینه سازی اندروید System Tuner Pro v3.8.0 مخصوص اندروید

 

password نرم افزار بهینه سازی اندروید System Tuner Pro v3.8.0 مخصوص اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار بهینه سازی اندروید System Tuner Pro v3.8.0 مخصوص اندروید لینک دانلود – ۷ مگابایت | لینک کمکی

 




ادامه مطلب

بازی مسابقه ای Repulze v1.1.6 مخصوص اندروید

 Repulze بازی جدید در سبک مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید است . در این بازی باید سوار بر جت شخصی خود مسابقه دهید و نهایت تلاشتان را جهت اول شدن بکنید ، این بازی دارای گرافیک HD ، امکان بازی به صورت آنلاین ، ۷ جت متفاوت ، مکان های بسیار مختلف برای بازی ، موزیک متن زیبا می باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Repulze v1.1.6 بازی مسابقه ای Repulze v1.1.6 مخصوص اندروید




ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد
تعداد صفحات سایت : 8 صفحه